z.v.s.z.*

27 augustus 2022 12:00

Door blessures en stoppen van enkele van onze club scheidsrechters zullen we steeds meer de meldingĀ "* z.v.s.z. = zelf voor scheidsrechter zorgen " gaan zien bij het wedstrijdprogramma. Daarom verzoek aan leiders / trainers te kijken / vragen of er rondom jullie team een ouder, kennis, oom, ander familielid is die bereid is om een wedstrijd te begeleiden van jouw team.

scheidsrechter_gezocht1.png

De wedstrijdsecretraris zal zijn best doen om een scheidsrechter te vinden / aan te stellen.

Maar het wordt elk jaar moeilijker en door blessures zien we nu dat een aantal vaste club scheidsrechters voor langere tijd niet beschikbaar zijn.

Dus weet je nog iemand die regelmatig een wedstrijd wil fluiten jeugd JO11 / JO12 (op half veld) of voor oudere jeugd, lagere senioren geef dit door.
En staat er z.v.s.z.* is er alles al al gedaan om een scheidsrechter te vinden.
We zullen dit nieuwe seizoen echt de hulp van jullie leiders / trainers nodig hebben om wekelijks voor elke wedstrijd een scheidsrechter te vinden.

scheidsrechter_gezocht.png